środa, 21 października 2015

Moi drodzy...

 Moi drodzy kochani Czytelnicy ( o ile został ktoś poza niezmordowaną cudowną Isbell :*).
Jak już pisałam w komentarzach, pogniewałam się z bloggerem i na razie nie będzie nowych rozdziałów, ALE zamierzam poprawić te, które już do tej pory napisałam. Na pewno nie będę tego robić w weekendy, więc jeżeli prolog nie pojaw się jutro, to będzie najwcześniej we wtorek.
A Ciebie, moja kochana wyżej wymieniona upoważniam do dręczenia mnie i przypominania o rozdziałach. Forma dowolna, mogę Ci podać fb, numer telefonu czy co tam będziesz chciała. :)

Mam nadzieję, że do przeczytania niedługo :*

1 komentarz:

  1. Co ty chcesz...Twój blog był pierwszym, jaki zaczęłam czytać. Więc masz kontynuować, masz pisać i TAK, BĘDĘ CIĘ DRĘCZYĆ.
    Poproszę fejsbuka. Na moim blogu, w zakładce "Tożsamość i kontakt" znajdziesz e-maila i aska. Możesz podać mi na asku (nie opublikuję) możesz wysłać na mejla, ale poproszę fejsbuka :)

    OdpowiedzUsuń