środa, 12 czerwca 2013

OGŁOSZENIE

UWAGA GUNNERKI I GUNNERSI. DOKŁADNIE OD 1.07.2013 ROZPOCZNIEMY AKCJĘ: GUNNER'S, ŁĄCZMY SIĘ. AKCJA POLEGA NA TYM, BY MY, LUDZIE SŁUCHAJACY PODOBNEJ MUZYKI MOGLI SIĘ ODNALEŹĆ I CZASEM ZAGADAĆ, PODCZAS WYJAZDU NA OBÓZ CZY ZWYKŁY Z RODZINĄ. NASZYM ZNAKIEM ROZPOZNAWALNYM, BĘDZIE CZERWONA BANDAMA PRZYWIĄZANA DO SZLÓWKI SPODNI, TAK, JAK NOSIŁ SLASH. UDOSTĘPNIAJCIE OWY POST GDZIE SIĘ DA I POMÓŻMY ZŁĄCZYĆ SIĘ NAM WSZYSTKIM.
 
 
 Jeszcze jedna rzecz w celu sprawdzenia ile osób czyta moje opowiadanie. Proszę, niech wszyscy napiszą komentarz pod tym postem. Dzięki :D 
 
Apel do was. KOMENTUJCIE ludzie! Skąd ja mam wiedzieć co wam się podoba, a co nie? W ogóle ktoś to czyta? (Znaczy oprócz Alice). Piszcie, proszę.

6 komentarzy:

  1. Alice z Jaram się Gunsami jak Axl natapirowanymi włosami, melduję iż zaczynam czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, muszę obczaić jak to się wiąże xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ten... czytam :D strasznie mi się podoba, zapraszam też do siebie:
    you-could-be-mine-guns.blogspot.com
    i
    onlymy-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń